Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف سه دستگاه اتوبوس با کالای قاچاق در همدان

توقیف سه دستگاه اتوبوس با کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان از كشف انواع كالاي قاچاق از باند قاچاق رانندگان اتوبوس به ارزش تقريبي 2ميليارد و800 میلیون ريال و دستگيري 6 نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح"در تشريح اين خبر گفت : در راستاي برخورد با قاچاقچيان و اخلال گران اقتصادي و درپي اخبار رسیده مبني بر اينكه چند دستگاه اتوبوس مسافربري مسير همدان به شهرهاي جنوبي کشور و بالعکس در پوشش مسافر اقدام به حمل و جابجايي کالاهاي قاچاق مي کنند، لذا كارآگاهان پلیس آگاهی همدان با بررسي صحت و سقم موضوع و هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي دریک عملیات و در قالب سه اکيپ به محل های مربوطه اعزام شدند.

 وی افزود: اکیپ اول ماموران پلیس، پس از استقرار در محور جوکار به همدان و کنترل خودروهاي عبور از اين محور، يك دستگاه اتوبوس را مشاهده که پس از توقف اتوبوس با بررسي از داخل ماشین و جعبه هاي بغل آن مشاهده شد حامل کالاي قاچاق است که اتوبوس به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از تخليه، تعداد 8 عدد باطري خارجي کاميوني قاچاق ، تعداد 36 جفت کفش خارجي قاچاق، تعداد 44 دستگاه ريش تراش خارجي قاچاق ، تعداد 1 دستگاه يخچال سايد باي سايد، تعداد 1 دستگاه اسکوتر برقي به ارزش 180 ميليون تومان کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: اكيپ دوم نیز يك دستگاه اتوبوس را در "چهار راه بابک" ابتداي ورودي شهر همدان مشاهده که پس از توقيف و بازرسی از داخل آن، تعداد یک هزارو 198 عدد قوطي کمپوت آناناس ، تعداد 3 دستگاه ماشين لباسشويي ،تعداد 1 دستگاه LED مارک ال جي 49 اينچ به ارزش 50 ميليون تومان کشف شد .

اين مقام مسئول اظهار داشت: كارآگاهان اكيپ سوم مبارزه با قاچاق كالا و ارز نیز به يك دستگاه اتوبوس در ميدان "امام حسن" (ع ) ورودي محور جوکار به همدان مشكوك شدند  که پس از تخليه مسافران از داخل اتوبوس و بازرسي بعمل آمده ،متوجه شدند اتوبوس از ناحيه باک جلو جاساز بوده و حامل کالاي خارجي قاچاق مي باشد لذا راننده به همراه شاگرد و اتوبوس به اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز انتقال و پس از تخليه و شمارش تعداد 432 عدد خمير دندان خارجي قاچاق ،تعداد 359 ثوب ساپورت زنانه خارجي قاچاق و تعداد 77 جفت کفش خارجي قاچاق به ارزش 50 ميليون تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه بيان داشت: در خصوص هر سه اتوبوس، سه پرونده جداگانه تشکيل و به همراه متهمان كه 6 نفر مي باشند جهت سير مراحل قانوني به تعزيرات حکومتي همدان معرفي و 3 دستگاه اتوبوس نيز به پارکينگ انتقال و پرونده در حال رسيدگي است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن