Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری فروشندگان یوروهای تقلبی در همدان

دستگیری فروشندگان یوروهای تقلبی در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از كشف 19 قطعه اسكناس يورو تقلبي و دستگيري 2 متهم خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در ساعت 17:30 روز گذشته (چهارشنبه 19 تير) در پي تماس تلفني يكي از صرافي هاي شهر همدان مبني بر فروش ارز خارجي تقلبي توسط 2 نفر، بلافاصله ماموران گشت انتظامي به محل اعزام و به بررسي موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد، 2 مرد جوان قصد فروش 19 قطعه اسكناس 500 يورويي و تبديل آن به ريال را داشته اند كه متصدي صرافي به آن ها مشكوك شده و در بررسي هاي بعدي مشخص شد كه تمامي اسكناس ها كه 9 هزار و 500 يورو بود تقلبي است.

باقري تصریح کرد: ماموران، اين 2 متهم را بازداشت و به همراه اسكناس هاي تقلبي به مقر انتظامي منتقل كردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: متهمان پس از تشكيل پرونده با دستور قضائي به دايره جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي منتقل تا تحقيقات تكميلي و تخصصي صورت گيرد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان از شهروندان خواست: نسبت به افراد سود جو و كلاهبردار كه قصد تبديل پول هاي ايراني و خارجي را دارند هوشيار باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك سريعا مراتب را پليس اطلاع دهند.

کشف سواري سرقتی در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان همچنین از كشف يك دستگاه سواري پژو پارس سرقتي و دستگيري سارق خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري گفت: ماموران گشت كلانتري 19 فرهنگيان در بلوار فرودگاه به راننده يك دستگاه سواري پژو پارس مشكوك شده و با استعلام شماره پلاك خودرو از سامانه پليس، متوجه شدند اين خودرو روز گذشته از تهران به سرقت رفته است.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهاي پليسي خودرو را متوقف و راننده را كه با پاي پياده قصد فرار داشت را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به اين كه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش براي شناسايي مالباخته ادامه دارد، از شهروندان خواست تا با مجهز كردن وسايل نقليه خود به تجهيزات ضد سرقت، سارقان را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام بگذارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن