Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارقان تويوتا هايلوکس در همدان دستگیر شدند

سارقان تويوتا هايلوکس در همدان دستگیر شدند

رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگیری 2 سارق تويوتا هايلوکس در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت : در پي سرقت يک دستگاه وانت تويوتا هايلوکس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: با بهره گيري از تمامي توان و امکانات و انجام تعامل با پليس آگاهي ساير استان ها و تحقيقات فني و پليسي، هويت سارقان خودرو كه تحت تعقيب پليس آگاهي تهران و سنندج بودند، شناسايي شد..

سرهنگ زارعي بیان کرد: هر 2 متهم در عمليات هاي جداگانه در محور همدان به سنندج دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی استان همدان در تحقيقات و بازجویی های فنی، به سرقت 3دستگاه خودرو پژو پارس و يک دستگاه خودرو تويوتا هايلوکس از سطح شهر همدان و همچنين چندين دستگاه خودرو ديگر در استان تهران اعتراف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: سارقان خودرو تويوتا هايلوکس مسروقه از همدان را به فردي در یکی از استان های مرزی فروخته و سپس به کشور پاکستان منتقل کرده بودند.

وي بيان داشت: با بهره گيري از واسطه هاي مرزي ، خودرو به داخل کشور منتقل و تحويل مالباخته شد و 3 دستگاه خودروي پژو پارس مسروقه از همدان که در يد خريدار اموال مسروقه بود کشف و تحويل مالباختگان شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: سارقان با قرار صادره از سوي مقام قضائي روانه زندان شده و با هماهنگي به عمل آمده برای ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن