Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انتقال بیش از دو هزار جفت کفش در کیسه‌های علوفه!

انتقال بیش از دو هزار جفت کفش در کیسه‌های علوفه!

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 2 هزار و 568 جفت کفش خارجي قاچاق و فاقد مجوز در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت : در پی کسب خبری مبني بر اين که قاچاقچيان کالا قصد دارند از بنادر جنوبي کشور کالاهاي خارجي فاقد مجوز را با يک دستگاه کاميون به شهرهاي غربي کشور انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: پس از اطمینان از صحت خبر ، 3 اکيپ از ماموران پلیس آگاهی استان به محور جوکار_همدان اعزام و نسبت به کنترل خودروهاي عبوري اقدام کردند که عصر روز گذشته کاميون مذکور در شهر جوكار مشاهده و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: راننده کامیون اظهار داشت، حامل بار علوفه است که در بازرسی های صورت گرفته، در زير کيسه های علوفه 2 هزار و 568 جفت کفش خارجي قاچاق و فاقد مجوز کشف و پرونده متهم به تعزيرات حکومتي ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به این که ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال برآورد شده، گفت: پليس با تمام توان و به کارگيري حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن