Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 19 دستگاه استخراج ارز ديجيتال در همدان

کشف 19 دستگاه استخراج ارز ديجيتال در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف 19 دستگاه استخراج ارز ديجيتال به ارزش 3 میلیارد و 800 ميليون ریال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت : در پي کسب خبر مبني بر اين که شخصي در جاده تهران در داخل يك انبار اقدام به نصب و راه اندازي دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با همراهی کارکنان شركت برق به آدرس مذکور اعزام و در بازرسي از این انبار، 19 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

سرهنگ زارعي با اشاره به این که ارزش دستگاه های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، 3 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده، ادامه داد: پس از ايمن سازي محل توسط ماموران شركت برق همدان ، متهم به همراه اموال مکشوفه ، به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و در اين راستا پرونده مقدماتي تشکيل و در تعزيرات حکومتي همدان در حال رسيدگي است.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: دستگاه های استخراج ارز دیجیتال مصرف برق بسيار بالايي دارند و افراد سود جو از طريق انشعابات برق غير مجاز و با ماينرهاي غير قانوني اقدام به استخراج ارز ديجيتال مي کنند كه پليس آگاهي با قدرت در مقابل آن ها مي ايستد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن