Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث پلمپ شرکت غیرمجاز بازاریابی در ملایر

پلمپ شرکت غیرمجاز بازاریابی در ملایر

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از پلمب شرکت بدون مجوز قانوني با پوشش بازار يابي شبکه اي در ملاير خبر داد .

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ محمد باقر سلگي با اعلام اين خبر، افزود: در پی دريافت اخباري مبني بر اينکه يک شرکت بازاريابي در اين شهرستان با تعدادي عضو بدون مجوز قانوني در حال فعاليت مشکوکي است و تعدادي افراد نيز به عنوان عضو از نحوه فعاليت آن ابراز نارضايتي دارند ، موضوع در دستور کار مامورين پليس اماکن شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: با هماهنگي مقام قضائي و بررسي دقيق و احصاء اقدامات غيرقانوني اين شرکت ، نسبت به شناسائي مکان مذکور و پلمب آن توسط مامورين اداره اماکن اقدام شد.
سرهنگ سلگی افزود: آنچه که امروز در پوشش بازاريابي شبکه اي مي تواند موجب ضرر و زيان مالي اعضاء شرکت کننده در اينگونه شرکت هاي هرمي شود اين موضوع است که تعدادي از اعضاء به صورت بدون قاعده ، قانون و اسلوب خاص از افراد زير مجموعه خود مبالغي را تحت عنوان فروش کالا دريافت و هيچگونه کالايي به اين افراد تحويل نمی دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه بیان داشت: وجوه دريافت شده به هيچ وجه مسترد نمی شود و اين اقدام در عمل به منزله کلاهبرداري و يک جرم محرز محسوب شده و ضرورت دارد تا شهروندان قبل از هر گونه مشارکت در اقدامات و موضوعات مالي نسبت به مشورت با مراجع ذيصلاح –امين و مسئول اقدام و مانع هر گونه سوء استفاده احتمالي توسط افراد فرصت طلب شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن