Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف 12 هزار ليتر گازوئيل به ارزش تقريبي 800 میلیون ریال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت : در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز كارآگاهان پليس آگاهي استان موفق به شناسایی اشخاصي در شهرهمدان شدند که با جمع آوري غير قانوني فرآورده هاي نفتي يارانه اي آنها را دپو کرده و در فرصت مناسب با کاميون بنز که تانکر در داخل آن جاسازي شده تحت پوشش سيب زميني به استان هاي ديگر انتقال مي دهند.
وي افزود: در اين راستا دو اکيپ تلفيقي از مامورين پلیس امنیت و آگاهي استان به صورت محسوس و نامحسوس به آدرس ذکر شده اعزام و پس از چندين ساعت مشاهده شد يک دستگاه کاميون بنز وارد شرکت شده و اقدام به تحويل فرآورده هاي نفتي در داخل تانکر کاميون جاسازي شده کردند.
سرهنگ رضا زارعي ادامه داد: مامورين بلافاصله مالك شركت و راننده کاميون را كه درحال بارگيري فرآورده نفتي بودند را دستگير کردند.
وي بيان داشت: ماموران گازوییل قاچاق کشف شده به مقدار تقريبي 12 هزار ليتر به ارزش تقريبي800 میلیون ریال را به همراه کاميون، راننده و مالک کارخانه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و ضمن تشکيل پرونده ؛ جهت رسيدگي به تعزيرات حکومتي ارسال شد.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: قاچاق سوخت يكي از قديمي ترين كالاهاي مورد علاقه ي قاچاقچيان بوده و پليس آگاهي استان تلاش دارد هزينه هاي قاچاقچيان را افزايش داده تا قاچاق اين فرآورده كه متعلق به تمام ملت ايران است به صرفه نباشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن