Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۹۰۰ بطری وایتکس تقلبی در همدان

کشف ۱۹۰۰ بطری وایتکس تقلبی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف 1900 عدد بطری ضدعفونی کننده تقلبی(وایتکس) در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت:در پی کسب خبر از شهروندان مبنی بر توزیع مواد ضدعفونی کننده تقلبی توسط یک دستگاه نیسان در سطح شهر همدان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان همدان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که فردی اقدام به تهیه مواد ضدعفونی کننده تقلبی با برچسب یک شرکت معتبر و توزیع در سطح شهر می کندکه بلافاصله توسط ماموران دستگیر ومتهم به همراه خودرو به یگان انتظامی منتقل می شود.

سرهنگ باقری گفت: تعداد 1900 عدد بطری حاوی مواد شوینده تقلبی (وایتکس) کشف ویک نفر متهم در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در خاتمه از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه موارد مشکوک و احتکار اقلام بهداشتی توسط سودجویان وفرصت طلبان را از طریق پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامي استان همدان نیز از كشف 2 هزار ليتر مواد ضد عفوني كننده و شوينده تقلبي احتكار شده در شهرستان رزن خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی كسب خبري مبني بر تهيه و توليد مواد ضد عفوني كننده و احتكار آن در یکی از مناطق شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي بخش درگزين شهرستان رزن با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسي از اين مكان، 500 بطري 4 ليتري محلول ضد عفوني کننده تقلبي كشف و يك متهم در اين خصوص دستگير و به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان با اشاره به اين ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، 50 میلیون ریال برآورد شده، از شهروندان خواست: هر گونه اقدام افراد فرصت طلب و سود جو مبني بر احتکار را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن