Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق خودرو در نهاوند به دام پلیس افتاد

سارق خودرو در نهاوند به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامي استان، از دستگيري سارق لوازم داخل خودرو و کشف 14فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي و کلانتري12 شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، تيم ويژه مبارزه با سرقت پليس آگاهي و تجسس کلانتري 12شهرستان تشکيل و انجام اقدامات لازم در دستورکار قرار گرفت.

 وي در ادامه افزود: ماموران پس از تجزيه و تحليل تخصصي در محل سرقت ها و همچنين بکارگيري شگردهاي خاص پليسي با توجه به اشرافيت اطلاعاتي موجود، يک سارق را در این خصوص شناسایی و در مخفيگاهش دستگير کردند.

سردار کامرانی صالح تصريح کرد: در بازرسي از محل دستگيري این متهم، مقاديري اموال مسروقه کشف و نامبرده در تحقيقات فني و تخصصی، به 14فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان با اشاره به اين که شناسايي مالباختگان در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به توصيه ها و هشدارهاي پليسي، هرگونه موارد مشکوک را از طريق شماره تماس110به پليس اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن