Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در همدان

کشف ۱۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 136 هزار و 148 عدد مواد محترقه در دو ماموریت توسط کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداري و فروش مواد محترقه توسط فردي در واحد صنفي خود در یکی از مناطق شهر همدان، با انجام اقدامات اطلاعاتي، اکیپ هاي عملياتي پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همكاري يگان امداد شهرستان همدان به آدرس مذکور اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این واحد صنفي، یک هزار و 148عدد انواع مواد محترقه خارجی کشف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در ماموریت دیگری و در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غير مجاز و پرخطر توسط تعدادي از دست فروشان، با انجام اقدامات اطلاعاتي پس از اخذ حکم قضائی، اکیپ هاي عملياتي پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همكاري ماموران انتظامي شهرستان همدان و همراهی نيرو هاي سد معبر شهرداري طرح پاكسازي محل را در دستور كار قرار دادند و 135 هزار عدد انواع مواد محترقه غير مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: در مدت زمان باقي مانده تا شب چهارشنبه آخر سال، برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه با جديت تمام در دستور کار پليس قرار دارد و در اين راستا از خانواده های عزيز خواستاريم با آموزش و گوشزد کردن خطرات مواد محترقه از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن