Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 25فقره سرقت و دستگیری سارقان در همدان

کشف 25فقره سرقت و دستگیری سارقان در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 25فقره سرقت در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت : در پي وقوع سرقت هاي متعدد از ساختمان هاي نيمه کاره و اماکن ، در سطح شهرستان همدان با اين شيوه و شگرد که سارقين با يک دستگاه وانت بار سفيد رنگ و تخريب قفل درب باغات و ساختمان هاي نيمه کاره و کارگاه ها اقدام به سرقت وسايلي از قبيل آهن آلات و لوله هاي آب مزارع کشاورزي و دستگاه کف کش و ... می کردندکه مراتب به صورت ويژه دردستورکارکارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات پليسي و بررسي دوربين هاي مداربسته شماره پلاک خودرو مورد شناسايي قرار گرفت و راننده خودرو ی مورد نظر با همكاري هاي مردم و انجام اقدامات پليسي شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه در حوالي يکي از خيابان هاي محل سکونت خود دستگير و به پليس آگاهي همدان انتقال داده شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در ابتدا متهم منکر هر گونه سرقت بوده ليكن در مواجهه با دلايل ، مدارک و مستندات ناچارا لب به اعتراف گشوده و به 25فقره سرقت با همدستي يكي از دوستانش به ارزش تقريبي يک ميليارد ريال معترف گرديد.

وي بيان داشت: محل هاي سرقت و مالباختگان با راهنمايي متهم شناسايي ، در ادامه خريداران اموال مسروقه نيز دستگير و در بازرسي از منزل متهمان و مالخران يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه و اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پايان گفت: پرونده به دادسرا ارسال و هر چهار متهم با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن