Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری باند سارقان داخل خودرو در همدان

دستگیری باند سارقان داخل خودرو در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسايي و دستگیری باند سارقان قطعات و محتويات داخل خودرو و کشف 21 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي وصول چند فقره پرونده سرقت داخل خودرو در شهر همدان به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي پليسي مشخص شد، سارقان با استفاده از يک دستگاه نيسان آبي به صورت يک تيم 3 نفره اقدام به سرقت مي کنند که  با اقدامات فنی مالك خودرو شناسايي  و در اظهاراتش گفت، پسرم با خودرو مذکور کار مي کند که فرزند وي به پليس آگاهي احضار شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: متهم با حضور در پلیس آگاهی با تحقيقات صورت گرفته و در مواجهه با دلايل و مستندات، به 21 فقره سرقت با همدستي 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: 2 همدست متهم در يک عمليات منسجم دستگير و اظهار داشتند با سرقت اموالي از قبيل: ضبط، ابزار آلات، موتور جوش ، سنگ فرز ، باطري و غيره آن ها را به افراد رهگذر و ناشناس مي فروختيم که هر 3 نفر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پايان با اشاره به این که ارزش اموال مکشوفه توسط کارشناسان بيش از 400 ميليون ريال برآورد شده، گفت: بيكاري و اعتياد شديد سارقان به مواد مخدر، گراني قطعات خودرو ، عدم رعايت مسائل ايمني و نگهداري اموال با ارزش در داخل خودرو، از اصلي ترين دلايل سرقت داخل خودرو است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن