Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند سارقان خودرو در همدان منهدم شد

باند سارقان خودرو در همدان منهدم شد

رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري باند سارقان و کشف 5 دستگاه خودرو مسروقه در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ كارآگاه علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهاي پرايد مدل پايين در سطح شهر همدان ، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان قرار گرفت.
وي افزود: با انجام تحقيقات محلي و در بررسي هاي دور بين هاي مدار بسته محل سرقت و با استفاده از اقدامات فني و همكاري هاي مردمي  مشخص شد، سارقي که اقدام به سرقت خودرو کرده و تصوير وي ثبت شده شخصي حرفه اي و سابقه دار است.
سرهنگ اسدبيگي ادامه داد: با بررسي دقيق تر و با استفاده از شگردهای پليسي مشخص شد، يک دستگاه از خودروها پس از سرقت به یکی از شهرستان هاي حومه منتقل شده است که در اين راستا 2 نفر از سارقان سابقه دار و حرفه اي شناسايي و در يک عمليات پليسي و از پيش تعيين شده دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.
وي بيان داشت: متهمان در بازجويي های فنی و تخصصی، به سرقت 5 دستگاه خودرو پرايد از سطح شهر همدان اعتراف کردند و کليه محل هاي سرقت شناسايي و سارقان با قرار مناسب روانه زندان شدند.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: ضعف ایمنی خودروها ، اصلي ترين دليل سرقت خودرو مي باشد كه با كمي هوشياري و نصب قفل فيزيكي و مكان ياب بر روي خودرو ها بيش از 99 درصد سرقت خودرو كاهش مي يابد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن