Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۲۵ فقره سرقت در همدان

کشف ۲۵ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگيري سارق سیم و کابل برق و کشف 25 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: در پي وقوع سرقت‌ سیم و کابل برق شبکه هوایی در سطح شهر همدان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 19 شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: با گسترش اقدامات اطلاعاتی، تحقيقات ميداني و بررسی دوربین های مدار بسته محل سرقت، تصویر یک سارق به دست آمد و نامبرده به صورت نامحسوس زير نظر قرار گرفت.
سردار کامرانی صالح اظهار داشت: پس از چندين روز مراقبت و کنترل این سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری مواد مخدر و یک عدد قیچی مخصوص سیم بری که آثار برش سیم مسی بر لبه های قیچی مشهود بود، کشف شد.
وی تصريح کرد: متهم در بازجویي هاي فنی و تخصصی و در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به 25 فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری یکی از دوستانش اعتراف و اقرار کرد سیم وکابل های سرقتی را به یک مغازه دار فروخته است که با راهنمایی نامبرده، این خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و 100 کیلوگرم سیم مسی کشف شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران با بکارگیری شگردهای پلیسی همدست متهم را که در امر سرقت و جابجایی و فروش سیم برق مسی فعالیت داشت را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان در پايان از شهروندان خواست: نسبت به موارد مشكوك يا بروز خاموشي هاي نامتعارف حساس باشند و اين گونه مسائل را به پليس اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن