Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارقان داخل خودرو به دام افتادند

سارقان داخل خودرو به دام افتادند

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف 20 فقره سرقت در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ كارآگاه علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و طرح شکایت در خصوص سرقت وجه نقد از داخل خودرواش، بررسی موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهاراتش بيان داشت، ساعت 9 صبح پس از دريافت وجه نقد از بانك و قرار دادن آن در صندوق عقب اتومبيلم پس از طي مسافت کوتاهي در سطح شهر براي چند لحظه خودرو را ترك و موقع برگشتن متوجه سرقت پول شدم،
این مقام مسئول بیان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی و در تحقیقات میدانی همچنین بررسي دوربين های مدار بسته محل سرقت، تصوير 2 سارق که صورت خود را با ماسک پوشانده بودند به همراه يك دستگاه خودرو پژو پارس سفيد رنگ به دست آمد كه در يک لحظه پول را سرقت و از محل متواري مي شوند.
سرهنگ اسدبيگي ادامه داد: با اخذ مشخصات مالک خودرو، نامبرده به همراه 2 نفر ديگر از همدستانش در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.
وي بيان داشت: در تحقيقات صورت گرفته و با عنايت به دلائل و مدارك مستند، متهمان به 20 فقره سرقت در سطح شهر همدان  اعتراف کردند و كليه محل هاي سرقت و مالباختگان شناسايي و پرونده به دادسرا ارسال شد.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: خودرو محل مناسبي براي نگهداري وجه نقد، زيور آلات و مدارك شناسايي نمي باشد لذا از نگهداري اين اشياء در داخل خودرو، خودداري کنید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن