Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث افزایش سرقت از خودرو در همدان

افزایش سرقت از خودرو در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگيري سارق داخل خودرو و کشف 24 فقره سرقت در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: به دنبال افزايش وقوع سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهر همدان، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: با بررسی جزئيات وقوع سرقت ها و با تحقيقات گسترده يكي از سارقان حرفه اي که در امر سرقت محتويات داخل خودرو فعاليت داشت شناسايي و پس از مراجعه به محل سکونت متهم، نامبرده در يک عمليات از پيش تعيين شده دستگير و در بازرسي از منزل وی اموالي از قبيل: باطري، مدارک، ضبط و پخش، ساب، باند و... کشف شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: متهم به همراه اموال مسروقه به پليس آگاهي همدان منتقل و در تحقيقات فنی، به 24 فقره سرقت محتويات و قطعات خودرو اعتراف کرد و اظهار داشت، به دليل اعتياد به مواد مخدر و تأمين هزينه هاي مواد مخدر اقدام به سرقت کرده است.
این مقام ارشد انتظامی بيان داشت: با راهنمايي متهم یک خريدار اموال مسروقه نیز دستگير، کليه محل هاي سرقت شناسايي و هر 2 متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان در پايان گفت: داخل خودرو محل مناسبي براي نگهداري اموالي از قبيل: مدارك، پول،كيف پول، اشياء زينتي و قيمتي نیست؛ از نگهداري اين اموال در خودرو (مخصوصا جلوي ديد افراد) خودداري شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن