Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارقان منزل در همدان به دام افتادند

سارقان منزل در همدان به دام افتادند

رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف 21 فقره سرقت منزل به ارزش 5 ميليارد ريال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ كارآگاه علي اسدبيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان با اين شيوه که سارقان در ساعات 19 الي 23 با شناسايي منازل خالي از سكنه اقدام به سرقت لوازم خانگي، وجه نقد و اموال با ارزش و كم حجم مي کردند، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
وي افزود: با تجميع پرونده هاي ارجاعي تحقيقات گسترده اي آغاز شد، تا اين که در خلال تحقيقات و با همكاري هاي مردمي يكي از سارقان سابقه دار و حرفه اي منزل كه با تشکيل باندي اقدام به سرقت منزل مي کرد، شناسايي شد.
سرهنگ اسدبيگي ادامه داد: با اقدامات پلیسی، متهم در يک عمليات غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير و  پس از انتقال به پليس آگاهي،  به 21 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبي 5 ميليارد ريال با مشارکت 3 نفر از همدستانش اعتراف کرد.
وي بيان داشت: در دو عمليات مجزا همدستان سارق دستگير و در بازرسي از منزل آنان مقدار زيادي اموال از قبيل: تلويزيون و لب تاپ و... کشف و تحويل مالباختگان شد.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: منزل مسكوني محل مناسبي براي نگهداري طلاجات، زيور آلات و اموال گران قیمت نيست، "خانه گاو صندوق نيست"

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن