Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در همدان

کشف ۱۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک هزار و ۵۳۱ قاچاقچی کالا از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: ۹۰ درصد متهمان دستگیر شده در پنج ماهه سالجاری غیربومی و درصدی از آنها سابقه دار هستند.
وی اظهار داشت: در مدت یادشده ۱۱۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: میزان پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در این مدت به یک هزار و ۴۳۰ فقره رسیده است که در این باره نیز شاهد افزایش ۱۰۹ درصدی پرونده‌ها هستیم.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: از این تعداد پرونده، ۱۸۸ پرونده مهم ارزیابی می شوند چراکه ارزش آنها بالای ۱۰۰ میلیون تومان است.
وی ادامه داد: مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در پنج ماهه ابتدایی سال جاری شامل تجهیزات پزشکی، ماسک، دارو، مواد خوراکی، پارچه، سیگار، تنباکو، لوازم آرایشی و بهداشتی و سوخت بود.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین ۶۴ پرونده مهم مربوط به جرائم اقتصادی شامل فرار مالیاتی، زمین خواری، احتکار در این مدت زمان تشکیل شده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن