Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف هفت کیلوگرم هروئین در همدان

کشف هفت کیلوگرم هروئین در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 7 کيلو و 560 گرم مواد مخدر هروئين در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در شهرستان فامنين خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر مشخص شد، این باند با شيوه و شگرد هاي پيچيده اقدام به انتقال هروئين از استان تهران به شهرستان فامنين مي کند.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتي ايجاد شده در يک عمليات هوشمندانه کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري کارکنان انتظامي شهرستان فامنين، خودرو سواری متهمان در این شهرستان شناسايي و متوقف شد.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسي از این خودرو، 7 کيلو و 560 گرم  مواد مخدر هروئين کشف و 3 متهم در اين خصوص دستگير و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامي استان همدان در پايان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتي، عملياتي دو رويکرد موثر در سطح ناجا مي باشد که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند و فرماندهي انتظامي استان همدان از اين ظرفيت نهايت بهره را مي برد.
    

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن