Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق حرفه ای خودرو در همدان دستگیر شد

سارق حرفه ای خودرو در همدان دستگیر شد

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي خودرو در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ كارآگاه علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی روز گذشته در پي کنترل وسايل نقليه عبوري در ابتداي ورودي شرقي شهر همدان به يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس مشکوک شدند که در استعلام صورت گرفته مشخص شد، داراي سابقه سرقت از شهرستان شهريار است.
وي با اشاره به این که با بکارگیری شگردهای پلیسی، خودرو مذکور متوقف و راننده دستگیر و به پليس آگاهي استان همدان منتقل شد، افزود: در بررسی ها مشخص شد متهم داراي 15 فقره سابقه کيفري مي باشد و در بازرسي از خودرو وی، 3 جفت دستکش، يک جفت کلاه، ماسک، يک عدد قلم فولادي ، 6 دستگاه گوشي و 10 عدد سيم کارت، يک عدد سنگ محک جهت تشخيص طلا، ترازوي توزين طلا و يک عدد چاقو و ... کشف شد.
سرهنگ اسدبيگي ادامه داد: سارق در اظهاراتش گفت، سال 97 پس از آزادي از زندان بلافاصله به تهران و اطراف آن رفتم و چندين فقره سرقت خودرو، منزل و داخل خودرو را انجام دادم و خودروهاي مسروقه را برای فروش به يكي از شهرهاي غربي كشور انتقال مي دادم.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان با بیان این که پس از تکميل پرونده، متهم برای بدرقه به پلیس آگاهي تهران بزرگ تحويل زندان شد، گفت: با همكاري شهروندان و كسبه محترم، اكثر معابر و اماكن شهر همدان مجهز به پايش تصويري شده اند كه اين موضوع تا حد بسيار زيادي در كاهش جرايم موثر خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن