Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مزاحم اینترنتی دختران همدانی دستگیر شد

مزاحم اینترنتی دختران همدانی دستگیر شد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعاعت انتظامی همدان گفت: راننده تاکسی اینترنتی که با ایجاد یک صفحه جعلی برای مسافران بصورت ناشناس در فضای مجازی مزاحمت ایجاد می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اظهار داشت: به دنبال مراجعه دختر جوانی به پلیس فتا و ارائه شکوائیه ای مبنی بر مزاحمت در فضای مجازی رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس تحصصی قرار گرت.
وی اضافه کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که فرد ناشناسی اقدام به ساخت صفحه ای جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و قرار دادن تصاویر مستجهن به همراه شماره تلفن شاکیه در این صفحه کرده است.
رییس پلیس فتا استان همدان بیان کرد: پس از انجام یکسری کارهای فنی و تخصصی، متهم که در یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی فعالیت داشت توسط پلیس شناسایی و دستگیر و به مقر پلیس فتا ارجاع داده شد.
سرهنگ سرخوش نهاد افزود: متهم که جوان ۲۱ ساله ای بود ابتدا منکر هر گونه مزاحمت و هتک حیثیت برای شاکیه بود اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات انکار ناپذیر لب به اعتراف گشود.
وی ادامه داد: متهم در اظهارات خود عنوان کرد، مسافرانی که داخل تاکسی اقدام به مکالمه تلفنی و بیان درد و دلها و مشکلات خود برای مخاطب می‌کردند را به عنوان طعمه شناسایی کرده سپس برای آنها در اینستاگرام صفحه ای جعلی ایجاد می‌کرد.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعاعت انتظامی همدان افزود: سپس این صفحه جعلی را برای آنها ارسال کرده و از طعمه های خود برای منتشر نکردن این صفحه ها و تصاویر درخواست نامشروع و پول می‌کرد.
وی بیان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که متهم ۲۱ ساله مجرد علاوه بر این فرد برای سه زن دیگر با این شیوه صفحه جعلی ایجاد و پیام‌هایی به منظور اخاذی ارسال کرده است که تاکنون هیچیک از طعمه ها به درخواست متهم تن ندادند.
وی تاکید کرد: حفظ و صیانت از حریم خصوصی افراد یکی از اولویت های پلیس فتا است و عوامل این نیرو به صورت شبانه روزی پاسخگوی درخواست ها و رفع مشکلات آنها هستند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن