Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری چهار سارق غیربومی در همدان

دستگیری چهار سارق غیربومی در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري 4 سارق غير بومي منزل و کشف 14 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل  با اين شيوه و شگرد که سارقان اغلب شبانه به خصوص در ايام پاياني هفته با شناسايي منازل آپارتماني خالي از سكنه در فرصت مناسب وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشياء کم حجم مي کردند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با حضور کارشناسان از محل هاي سرقت بازديد ،کليه مستندات به دست آمده از سارقان در صحنه هاي مختلف جمع آوري و با بکارگیری شگردهای پلیسی، يك سارق سابقه دار در این خصوص شناسايي شد.
سرهنگ اسد بيگي بیان کرد: در تحقيقات تكميلي مشخص شد، نامبرده با همكاري 3 نفر از دوستانش اقدام به سرقت کرده و همگي از سارقان غير بومي هستند كه با همكاري پليس آگاهي یکی از استان های شمالی کشور، يكي از متهمان دستگير و به پليس آگاهي همدان منتقل شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در مواجه با دلايل و ارائه مدارک و مستندات، به 14 فقره سرقت منزل به ارزش يک ميليارد و 700 ميليون ريال در سطح شهرستان همدان اعتراف کرد.
وی با اشاره به این که با راهنمايي متهم، ساير همدستان وي خارج از استان همدان دستگير و به بزه انتسابي اعتراف کردند، افزود: کليه محل هاي سرقت شناسايي و پرونده به دادسرا ارسال و سارقان با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: استفاده از پايش تصويري با كيفيت و با زواياي مناسب، استفاده از قفل هاي با كيفيت ايراني به جاي قفل هاي ارزان قيمت چيني و تجهيز اماكن به دزدگير در پيشگيري و كشف جرايم بسيار موثر خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن