Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف پنج تن مواد مخدر در همدان با اشرافیت پلیس

کشف پنج تن مواد مخدر در همدان با اشرافیت پلیس

استاندار همدان گفت: کشف5 تن انواع مواد مخدر در سال جاری نشان از عملکرد و اشرافیت خوب پلیس استان دارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی روز گذشته در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان گفت: کشف 5تن انواع مواد مخدر در ۹ ماهه سالجاری نشانگر عملکرد خوب، اشرافیت کامل نیروی انتظامی و برخورد قوی این نیرو با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و ترانزیت مواد افیونی با همکاری سایر نهادها به ویژه اداره اطلاعات است.
سید سعید شاهرخی خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در برخورد با خرده فروشان در ۲ سال گذشته خوب عمل کرده است به گونه ای که اجازه جولان معتادان در محلات و بروز ناآرامی و ایجاد نارضایتی مردم را نداده است.
استاندار همدان بیان داشت : مراکز نگهداری معتادین موضوع مواد ۱۵و ۱۶,قانون مبارزه با مواد مخدر در استان همدان باید تقویت و تلاش های لازم برای ترک افراد معتاد فراهم گردد .
در این جلسه سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در خصوص عملکرد ۹ماهه فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: امسال 4هزار و ۹۲ معتاد و نگهدارنده و 3 هزار و ۶۹۳ قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در این استان دستگیر شدند.
سردار سلمان امیری گفت: این تعداد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش را نشان می دهد.
وی افزود: 4تُن و ۹۵۹ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سالجاری تا 30 آذر ماه در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4درصد افزایش داشته است.
به گفته فرمانده انتظامی استان همدان، در این مدت همچنین یک تن و ۷۹۴ کیلوگرم تریاک، ۲۲۹ کیلو و ۷۳۷ گرم هروئین، ۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۱ کیلوگرم حشیش ، سایر مواد مخدر یک تن و ۳۸۲ کیلوگرم و گل یک تن و ۵۱۴ کیلوگرم کشف و ضبط شده است.
سردار امیری اضافه کرد: میزان کشفیات تریاک نیز در مقایسه با سال گذشته ۲۱ درصد کاهش، شیشه ۱۰ درصد کاهش، هروئین ۵۷ درصد افزایش، حشیش ۴۵ درصد افزایش، گل ۵۴ درصد افزایش و سایر مواد پنج درصد افزایش داشته است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن