Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۲۴ تن قیر قاچاق در همدان

کشف ۲۴ تن قیر قاچاق در همدان

جانشین انتظامي استان همدان از کشف 24 تن و 960 کيلو گرم قير قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در بازرسي از يک دستگاه کشنده تانکر دار در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان بهار، روز گذشته هنگام کنترل خوروهاي عبوري دريکي از محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه تريلي تانکردار مشکوک شده و وفق مقررات، دستور ايست صادر کردند.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با دستگاه قضائي و در بازرسي از اين خودرو 24 تن و  960 کيلو گرم قير قاچاق و خارج از چرخه قانوني توزيع، کشف کردند.
سرهنگ زارعی  بيان داشت: ارزش ريالي اين محموله کشف شده، برابر اعلام کارشناسان بالغ بر  2 ميليارد ريال برآورد شده است.
وي خاطر نشان کرد:  قاچاقچیان اين محموله را  از مرز هاي غربي بارگيري و قصد انتقال آن به استان هاي جنوبي را داشتند که با تيزبيني و هوشياري جان برکفان ناجا در بهار متوقف شد .
این مقام مسئول افزود: خودرو حامل قاچاق توقيف و يک فرد متخلف با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.
جانشین انتظامی استان تاکيد کرد: مقابله با قاچاق کالا و ممانعت از ورود آن به بازار مصرف کشور از مهم ترين ماموريت هاي پليس است که با تمام توان و تلاش مضاعف، دست قاچاقچيان و سوداگران اقتصادي را از ايجاد اخلال و بي نظمي در عرصه اقتصاد کشور کوتاه خواهد کرد.
این مقام ارشد انتظامی از هم استانی های عزیز خواست: چنانچه اطلاعي از تردد هرنوع کالاي قاچاق داشتند، بلافاصله مراتب را از طريق  تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن