Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث پلمپ مرکز آموزش کمک‌پرستاری در همدان

پلمپ مرکز آموزش کمک‌پرستاری در همدان
مدير نظارت و اعتبار بخشي معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: يك زوج بدون مجوز اقدام به راه اندازي يك مركز در شهر همدان براي آموزش نحوه تزريق، پانسمان و بانداژ كرده بودند و از هر نفر براي شركت در اين دوره 800 هزار تومان دريافت مي كردند.
به گزارش "همدان نیوز"، دکتر محمد کریمی اضافه كرد: پس از برگزاري اين دوره آموزشي 2 روزه، مسوول اين مركز اقدام به صدور مدرك شناسايي دوره كوتاه مدت براي افراد مي كرد كه با وجود گذشت كمتر از يك هفته از فعاليت آن، اين مركز شناسايي و با هماهنگي پليس اماكن و تعزيرات حكومتي پلمب شد.
مدير نظارت و اعتبار بخشي معاونت درمان دانشگاه ادامه داد: همچنين فرد متخلفي با معرفي خود به عنوان دندانپزشك و داير كردن مطبي در يكي از نقاط پر تردد شهر همدان اقدام به مداخله در امر پزشكي مي كرد.
دکتر كريمي ادامه داد: به دنبال سركشي هاي محسوس و نامحسوس صورت گرفته اين واحد متخلف شناسايي و پلمب شد و با جمع آوري لوازم اين مطب ليستي از مشخصات افرادي كه پيش اين فرد اقدام به معاينه و ترميم دندان كرده بودند به دست آمد.
وي تاكيد كرد: مداخله در امور پزشكي يكي از تخلف هايي است كه بخش بهداشت و درمان با آن مواجه بوده كه بيشتر مواقع مراجعان به اين پزشكان قلابي دچار عارضه هاي جبران ناپذير مي شوند.
مدير نظارت و اعتبار بخشي معاونت درمان دانشگاه  اضافه كرد: با وجود سركشي مستمر و نظارت آشكار و پنهان بر روند فعاليت مطب ها اما از شهروندان درخواست مي شود در صورت مواجه با تخلف بهداشتي موضوع را به مديريت نظارت بر درمان دانشگاه واقع در بلوار آيت الله كاشاني گزارش دهند.
واحد متخلف که در خیابان مهدیه همدان بود با هماهنگی های صورت گرفته با اداره اماکن و تعزیرات حکومتی شناسایی و پلمپ شد. و افراد خاطی جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای ارتقای سلامت شهروندان و برخورد با متخلفین هیچگونه مماشاتی نخواد کرد و بر اساس قانون با متخلفین حوزه درمان برخورد خواهد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن