Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری ۱۷۵ معتاد متجاهر در همدان

دستگیری ۱۷۵ معتاد متجاهر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از دستگیری ۱۷۵ نفر معتاد متجاهر و ۲۸ توزیع کننده و کشف دو کیلو و ۲۰ گرم انواع موادمخدر در شهر همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ محمدتقی حاجیلویی در تشریح این خبر گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان ها از این دسته از افراد است که برابر سوابق موجود بخشی از جرائم خُرد مانند سرقت ها توسط آنها صورت می گیرد، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان، اقدام به اجرای هشت طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر و خُرده فروشان در سطح شهر همدان از آغاز سال جاری کرد.
وی افزود: در اجرای این طرح ها، تعداد ۲۸ نفر توزیع کننده موادمخدر با مقدار ۴۸۳ کیلوگرم تریاک و مشتقات و ۴۴۵ گرم هروئین و ۹۰ گرم شیشه و دو گرم سایر موادمخدر کشف و تعداد ۱۷۵ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شد که پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ذیل ماده ۱۶( ماده ۱۵) شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان در پایان بیان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت مأموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن