Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیزی باند سارقان پل‌های آهنی در همدان

دستگیزی باند سارقان پل‌های آهنی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان پل های آهنی و دریچه های فاضلاب و کشف ۳۴فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علی اسدبیگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی افزایش تخریب و سرقت پل های آهنی و دریچه های فاضلاب در شهرستان همدان و با عنایت به مهار این گونه سرقت ها که موجب نارضایتی شهروندان شده بودموضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او در ادامه بیان داشت: کارآگاهان موفق به شناسایی سارقان حرفه ای و سابقه دار که در این امر فعالیت داشته، شدند و در یک عملیات غافلگیرانه او را در منزل خود دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از خودرو او دو دریچه فاضلاب آبفا کشف کردند و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ اسدبیگی با اشاره به اینکه از متهم در خصوص سرقت ها و دریچه های کشف شده تحقیق شد گفت: من به اتفاق یک نفر از دوستانم تاکنون بیش از ۴۰فقره سرقت پل های آهنی و دریچه های فاضلاب داشته ایم.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در یک عملیات مجزا همدست او حین فروش اموال مسروقه به همراه دو نفر از مالخران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ اسدبیگی در ادامه گفت: با حضور متهمان، کلیه محل های سرقت تایید و پرونده تکمیلی به دادسرا ارسال و هر ۴ متهم روانه زندان شدند.
سرهنگ اسدبیگی یادآورشد: استفاده از پل های سیمانی به جای پل آهنی یکی از راه های بسیار موثر در پیشگیری از وقوع این سرقت ها است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن