Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری ۳۹ معتاد متجاهر در همدان

دستگیری ۳۹ معتاد متجاهر در همدان

جانشین انتظامی استان همدان از اجراي 3 طرح پاکسازي خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در هفته گذشته و دستگيري 6 نفر توزيع کننده و جمع آوری 39 معتاد متجاهر خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا زارعی در تشريح اين خبر گفت: از آنجایي که يکي از دغدغه ها و مطالبه مردمي در حوزه امنيت اجتماعي جمع آوري معتادان متجاهر و پاکسازي اماکن عمومي و خيابان ها از وجود اين دسته از افراد مي باشد که برابر سوابق موجود بخشي از جرایم خرد مانند سرقت ها و .. توسط آن ها صورت می گیرید، پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان همدان، هفته گذشته اقدام به اجراي 3 طرح پاکسازي و جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر همدان کردند.
وی افزود: در اجرای اين طرح ها، 6 نفر توزيع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف و تعداد 39 معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوري و پس از غربالگري تحويل مراکز ماده 16 شدند.
جانشین انتظامی استان همدان در پايان بيان داشت: جمع آوري معتادان متجاهر به عنوان يک اولويت ماموريتي اصلي در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در اين راستا توفيقات قابل توجهي حاصل شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن