Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 20 کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان بهار و 10 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری در تشريح اين خبر گفت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین مشخص شد، این باند با شیوه و شگردهای پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان های مرکزی به استان های غربی می کند.
وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده یک قاچاقچی در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان بهار، خودرو نامبرده شناسایی و در بازرسی از آن، 20 کیلوگرم مواد مخدر هروئین با لفافه از وی کشف شد.
سردار امیری بیان کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودرآهنگ قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به همدان و سپس شهرستان کبودرآهنگ را کرده بودند در همدان شناسایی شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان افزود: پس از متوقف کردن خودرو متهمان در بازرسی از آن، 10 کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و 2 متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان در پايان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن