Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۵۲ فقره سرقت در همدان

کشف ۵۲ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 52 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت باغات در سطح شهرستان همدان که سارق پس از تخريب درب و يا بريدن قفل خانه باغات، اقدام به سرقت اموالي از قبيل:کفکش،آهن الات و.... مي کرد، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسي هاي انجام شده مشخص شد، سرقت ها در يک ساعت مشخصي خصوصا" ساعات پاياني شب صورت مي گيرد که کارآگاهان پليس آگاهي با انجام روش هاي علمي و نوين کشف جرم در کمتر از چند روز متهم که ساکن یکی از روستاهاي اطراف همدان بود را شناسايي کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: نامبرده در اقدامي غافلگيرانه دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي در تحقیقات و بازجویی های فني و تخصصي و در مواجهه با دلايل و مستندات، به 52 فقره سرقت اماکن خصوصي و باغات به ارزش تقريبي 2 ميليارد و 900 ميليون ريال اعتراف کرد و کليه محل هاي سرقت و مال باختگان شناسايي شدند.
وی افزود: در این راستا در يک عمليات مجزا، 2 خریدار اموال مسروقه نیز دستگير و در بازرسي از منازل نامبردگان، اموال مسروقه کشف و تحويل مال باختگان شد.
این مقام ارشد انتظامی استان در پايان با تقدير و تشکر از کارکنان پليس آگاهی که با شناسايي و دستگيري این سارق، دل شهروندان متضرر را شاد کردند، گفت: لازم است شهروندان، از رها کردن وسايل با ارزش در داخل باغ و اماکن خودداري کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن