Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جریمه ۳۶۳ خودروی غیربومی در همدان

جریمه ۳۶۳ خودروی غیربومی در همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: حجت تردد و ترافیک این شهرستان در روزهای نخست تعطیلات کرونایی نسبت به روزهای قبل از آن ۵۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی افزود: تیم های پلیس راهور برای اجرای ممنوعیت های ترددی در مبادی ورودی شهر همدان شامل پل میدان بار(ورودی کرمانشاه و سنندج به همدان)، پل فرهنگیان(ورودی استان های مرکزی) و میدان بابک در ابتدای جاده همدان _ ملایر مستقر شده اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: در روز نخست اجرای طرح ممنوعیت تردد مرتبط با کرونا، ۲۵۰ وسیله نقلیه در همدان به دلیل نقض محدودیت ها جریمه شدند که البته این آمار در روز گذشته به ۱۱۳ وسیله نقلیه کاهش یافته است.
سرهنگ جمالی گفت: هم اینک از هر یک صد دستگاه خودرویی که وارد شهرستان همدان می شود ۲ دستگاه خودرو دارای پلاک غیربومی است که مالکان این خودروها نیز بومی و ساکن استان همدان هستند.
به گفته وی، با توجه به اینکه دسته روی و خروج هیات های عزاداری طبق مصوبه ستاد کرونا ممنوع است، محدودیت خاص ترافیکی برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پیش بینی نشده است.
سرهنگ جمالی افزود: به علت برگزاری آیین نماز ظهر عاشورا در میدان اصلی و مرکزی شهر همدان تردد از خیابان های اصلی منتهی به مرکز شهر در مدت زمان برگزاری مراسم ممنوع است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن