Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث معابر همدان برای تردد عابران ایمن نیست

معابر همدان برای تردد عابران ایمن نیست

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بخش زیادی از مصوبات شورای حمل و نقل ترافیک این شهرستان به ویژه در زمینه ایمن سازی معابر برای تردد عابران تاکنون اجرا نشده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: یکی از مهمترین مصوبات شورای ترافیک همدان ایمن سازی معابر برای تردد عابران با ایجاد سرعتکاه، نصب دوربین ثبت تخلف سرعت و ایجاد نرده در وسط بلوار است.
وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و ناممکن بودن اجرای طرح عمرانی با بارش باران و برودت هوا انتظار می رود در فرصت باقی مانده مصوبات اجرایی شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: به دنبال بروز چندین تصادف فوتی و جرحی در یک بلوار و مسیر، کمیته آرام سازی تشکیل و نسبت به ایمن سازی آن محدوده تصمیم گیری می شود سپس نتیجه تصمیم این کمیته در اختیار شورای ترافیک قرار گرفته و پس از تایید شورا برای اجرا ابلاغ می شود.
سرهنگ جمالی اظهار داشت: بسیاری از مصوبات سال ۹۷ و ۹۸ کمیته آرام سازی و شورای حمل و نقل ترافیک شهرستان همدان بر زمین مانده و درخواست می شود شهردار جدید همدان نسبت به اجرای این مصوبات که با جان مردم سر و کار دارد اقدام کند.
وی بیان کرد: بی توجهی به نظر کارشناسان و اجرایی نکردن مصوبات سبب افزایش مرگ و میر عابران شده به گونه ای که از ابتدای سال جاری تاکنون از ۱۸ فوتی سوانح درون شهری شهرستان همدان ۱۰ تن عابر بودند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: ساعت ۱۵ روز گذشته نیز بر اثر برخورد خودرو با یک عابر در میدان عاشورا شهر همدان، عابر میانسال جان خود را از دست داد.
سرهنگ جمالی با تاکید بر اینکه ایمن سازی و آرام سازی تردد با ایجاد سرعتکاه و نصب نرده در  بلوار فرودگاه و ولایت ضروری است تصریح کرد: در صورت کم کاری نهادهای مسئول در اجرای مصوبات به طور حتم احقاق حق مردم از طریق دادستانی پیگیری می شود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن