Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری 9 هزار و 685 توزیع‌کننده مواد مخدر در همدان

دستگیری 9 هزار و 685 توزیع‌کننده مواد مخدر در همدان

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: این مجموعه در ۹ ماهه سال جاری ۹ هزار و ۶۸۵ فرد مرتبط با موادمخدر از جمله قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده و معتاد متجاهر و خرده فروش را دستگیر کرده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ جمشید باقری افزود: مجموع دستگیرشدگان موادمخدر در سالجاری نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت زمان سه هزار و ۱۶۶ معتاد، ۸۹۶ معتاد متجاهر، یک هزار و ۶۰۶ نگهدارنده، چهار هزار و ۱۷ قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان ادامه داد: میزان دستگیر شدگان در بخش معتادان ۶۱ درصد، معتادان متجاهر ۱۸ درصد، نگهدارنده ۲ درصد و قاچاقچی، توزیع کننده و خرده چهار درصد درصد افزایش داشته است.

سرهنگ باقری گفت: ۹ هزار و ۱۶۴ عملیات پلیسی در ۹ ماهه سالجاری انجام شده که نتیجه آن علاوه بر کشفیات موادمخدر توقیف ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۳۹ دستگاه موتورسیکلت بوده است.

وی اظهار داشت: در راستای طرح ساماندهی و صیانت از معتادان، درمان معتادان متجاهر به ویژه افراد دارای بیماری عفونی و زخم باز توسط بیمارستان های منتخب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تاکید است.

سرهنگ باقری افزود: معتاد متجاهر به اشخاصی اطلاق می شود که ضمن وابستگی جسمی و روحی شدید به موادمخدر یا روان گردان به شخصه شغل، مسکن و سرپناهی ندارند و خانواده و ولی او قادر یا مایل به نگهداری و درمان او نیستند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن