Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بيش از ۷۱ کيلوگرم انواع موادمخدر در ۳ عمليات پليس همدان

کشف بيش از ۷۱ کيلوگرم انواع موادمخدر در ۳ عمليات پليس همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 71 کیلو و 930 گرم انواع مواد مخدر در 3 عملیات پلیس با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول با اقدامات و تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان همدان می کند.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ملایر"، خودرو نامبرده در ورودی شهر همدان متوقف و در بازرسی از آن، 58 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف، یک دستگاه خودرو سواری توقیف و 2 متهم دستگیر شدند.

سردار امیری بیان کرد: در عملیات دوم نیز در بازرسی از منزل یکی از قاچاقچیان مواد مخدر، 13 کیلو و 200 گرم تریاک که از استان های جنوبی به همدان منتقل شده بود، کشف و یک متهم دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در عملیات سوم نیز با اقدامات پلیسی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یکی از توزیع کنندگان فعال مواد مخدر که اقدام به توزیع مواد مخدر با موتور سیکلت در محلات شهر همدان می کرد شناسایی و از وی، 730 گرم هرویین کشف و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن