Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث پلیس راهور همدان خواستار استفاده داوطلبان کنکور از خودروهای عمومی برای شرکت در آزمون شد

پلیس راهور همدان خواستار استفاده داوطلبان کنکور از خودروهای عمومی برای شرکت در آزمون شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: داوطلبان کنکور برای پیشگیری از بروز ترافیک و ازدحام بیش از حد در معابر شهری از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در حوزه های امتحانی و شرکت در آزمون سراسری استفاده کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی با اشاره به آغاز برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در نخستین روز از برگزاری کنکور سراسری شاهد افزایش بار ترافیکی در محدوده‌های مراکز و محل های برگزاری آزمون هستیم که علت اصلی آن نیز استفاده گسترده داوطلبان از خودروهای شخصی برای حضور در محل آزمون و تجمع بیش از حد خودرو است.

وی افزود: برخی از خانواده ها نیز با استفاده از خودروی شخصی فرزندان خود را تا محل برگزاری آزمون همراهی کرده و ضمن توقف در مقابل محل برگزاری آزمون، زمینه ایجاد گره های ترافیکی در خیابان شهید فهمیده به عنوان یکی از محل های اصلی برگزاری آزمون سراسری را فراهم کرده اند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان به خانواده ها و داوطلبان کنکور توصیه کرد از ناوگان مسافربری عمومی برای مراجعه به محل برگزاری آزمون استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از خودروهای شخصی، وسیله نقلیه خود را پیش از رسیدن به محل آزمون در محل مناسبی پارک کنند.

به گفته سرهنگ جمالی، مالکان خودروهای شخصی باید از توقف خودرو در مقابل مراکز برگزاری آزمون خودداری کنند چرا که در این صورت احتمال ایجاد گره های ترافیکی و انسداد مسیر و همچنین بروز تاخیر برای حضور داوطلب در محل آزمون وجود دارد.

وی تاکید کرد: احتمال اجرای طرح ترافیکی و مسدود کردن بلوار شهید حسین فهمیده شهر همدان در محدوده زمانی برگزاری آزمون سراسری وجود دارد لذا به داوطلبان توصیه می شود برای رسیدن به موقع به محل برگزاری آزمون زودتر از خانه خارج شده و حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن