Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف زنجیره‌ای هشت دستگاه خودرو در همدان

تصادف زنجیره‌ای هشت دستگاه خودرو در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: هشت دستگاه خودرو امروز در بلوار ارتش شهر همدان بر اثر بارندگی و لغزندگی سطح جاده با یکدیگر برخورد کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: بارش اندک باران موجب خیس و لغزنده شدن معابر درون شهری در بامداد امروز شده به گونه ای که شاهد بروز سوانح ترافیکی در برخی معابر بودیم.

وی اضافه کرد: نخستین سانحه در بلوار ارتش و زیرگذر صدا و سیما رخ داد که به علت شیب غیر استاندارد و لغزندگی سطح جاده هشت دستگاه خودروی سواری در این محل با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف زنجیره ای مجروحی نداشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: زیرگذر صدا و سیما یکی از سانحه خیز ترین زیر گذرهای این شهرستان به شمار می رود چرا که به علت شیب غیر استاندارد و تردد خودروها با سرعت بالا، به یکباره وسیله نقلیه شتاب گرفته و کنترل خودرو سخت و دشوار است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی این زیرگذر برای کاهش سوانح به ویژه در فصل بارندگی، نصب دوربین کنترل سرعت است و از این طریق می توان با ثبت تخلفات و پیشگیری از تردد با سرعت غیرمجاز آمار سوانح این نقطه را کاهش داد.

وی گفت: همچنین صبح امروز یک دستگاه تریلر بر اثر لغزندگی سطح جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده همدان کرمانشاه قیچی و به دنبال آن یک دستگاه اتوبوس با آن برخورد کرد که این سانحه نیز مجروحی در پی نداشت اما منجر به بروز خسارت شدید و گره ترافیکی در این جاده پرترافیک شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: تیم های پلیس راهور با حضور به موقع در محل حادثه و هدایت خودروهای عبوری، ضمن جلوگیری از بروز گره های ترافیکی از بروز سوانح احتمالی نیز جلوگیری کردند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: در طول سال به علت ریختن روغن موتور، گازوئیل و دیگر مواد خودرو در سطح راه، به مرور جاده چرب شده و با نخستین بارش این مواد چرب در سطح جاده جریان یافته و مسیر بسیار خطر آفرین می شود بنابراین باید رانندگان به ویژه پس از نخستین بارندگی بیشتر احتیاط کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن