Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث نجات قاتل رئیس بانک نهاوند از اعدام

نجات قاتل رئیس بانک نهاوند از اعدام

با تلاش و پیگیری دادستان، رئیس زندان و کمیته صلح و سازش زندان نهاوند و همراهی ریش سفیدان و بزرگان شهرستان، طناب دار از گردن قاتل شهید رضایی باز شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان همدان، در جریان سرقت مسلحانه بانکی در شهرستان نهاوند که ۲۰ سال پیش اتفاق افتاد و در جریان این عملیات مسلحانه رئیس بانک به درجه رفیع شهادت نائل آمد، خانواده شهید معزز، از اجرای قصاص صرف نظر کردند.

رئیس زندان نهاوند در این باره توضیح داد: یکی از زندانیان که هم اکنون به جرم قتل در زندان نهاوند تحمل حبس می کند، طی سرقت مسلحانه از بانک، رئیس بانک بر اثر شلیک گلوله به دست وی به شهادت می رسد و به دنبال این اتفاق و طرح شکایت از سوی اولیای دم و دستگیری متهم، قاتل پس از ۱۶ سال متواری بودن، با تشکیل پرونده قضایی دستگیر می شود.

داوود بحیرایی گفت: پس از صدور حکم قصاص، کمیته صلح و سازش زندان نهاوند بر اساس وظیفه ذاتی خود وارد عمل شده و با تشکیل چندین جلسه با حضور دادستان شهرستان اعضای شعبه صلح و سازش زندان و صلح یاران و معتمدان شهرستان نهاوند، سرانجام در هنگام اجرای حکم قصاص پای چوبه دار با تلاش و وساطت نامبردگان فوق، اولیای دم رضایت بدون قید و شرط خود را به نیت رضای خداوند متعال و حضرت امام حسین(ع) اعلام کردند و به قاتل زندگی دوباره بخشیدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن