Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تردد از گردنه اسدآباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد از گردنه اسدآباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس پلیس راه استان همدان گفت: تردد از گردنه اسدآباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و ماموران مستقر در پاسگاه پلیس راه اجازه ورود خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی به سمت این گردنه سخت گذر را نمی دهند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد خودروهای عبوری از گردنه اسدآباد مجهز به زنجیر چرخ هستند هر چند برخی رانندگان با وجود همراه داشتن زنجیر چرخ مهارت بستن آن را ندارند که ماموران پلیس راه آنها را در بستن زنجیر چرخ یاری می دهند.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط گردنه اسدآباد کولاک زمینی موجب محدودیت دید رانندگان شده است افزود: طبق گزارش کارشناس هواشناسی میزان بارش برف در ساعات آینده به تدریج افزایش می یابد.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: بارش برف مسیرهای برون شهری استان همدان از جمله همدان - اسدآباد، ملایر، تویسرکان را فرا گرفته و در آزاد راه همدان - ساوه و دیگر مسیرها نیز شاهد بارش باران هستیم.

سرهنگ فکری اضافه کرد: هم اینک تمامی مسیرهای برون شهری استان همدان لغزنده هستند بنابراین رانندگان باید با پرهیز از سرعت، سبقت و عجله برای رسیدن به مقصد تردد کنند.

وی به رانندگانی که قصد تردد از جاده های همدان دارند توصیه کرد: پیش از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، شیشه شور، برف پاک کن، لاستیک ها، چراغ مه شکن و وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن