Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث همدانی‌ها مراقب باشند در دام مجرمان فرصت‌طلب گرفتار نشوند

همدانی‌ها مراقب باشند در دام مجرمان فرصت‌طلب گرفتار نشوند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: شهروندان برای گرفتار نشدن در دام مجرمان فرصت طلب، از شرکت‌های قالیشویی معتبر و شناخته شده برای ایام نزدیک به نوروز استفاده کنند و برای اطمینان بیشتر از صحت فعالیت این شرکت‌ها، از اتحادیه قالیشویان نیز استعلام کنند چرا که شرکت‌هایی که از طریق اتحادیه مجوز فعالیت می گیرند موظف به مراقبت و حفظ امانت هستند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ حسین بشری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهروندان برای گرفتار نشدن در دام مجرمان فرصت طلب، از شرکت‌های قالیشویی معتبر و شناخته شده برای ایام نزدیک به نوروز استفاده کنند و برای اطمینان بیشتر از صحت فعالیت این شرکت‌ها ، از اتحادیه قالیشویان نیز استعلام کنند چرا که شرکت‌هایی که از طریق اتحادیه مجوز فعالیت می گیرند موظف به مراقبت و حفظ امانت هستند.

وی افزود: شهروندان هنگام تحویل فرش ها به نمایندگان قالیشویی‌ها، کارت شناسایی آنها را به دقت بررسی کرده و مشخصات ظاهری آنها را نیز همراه با شماره پلاک خودرو یادداشت کنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، پلیس بتواند مجرمان را شناسایی کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان تاکید کرد: برخی هموطنان پس از شستن فرش های خود، آن را برای خشک شدن روی دیوار یا پشت بام قرار می دهند که ممکن است مورد سرقت قرار گیرند. به همین دلیل توصیه می شود فرش را در مکانی قرار دهید که به کوچه و خیابان مشرف نباشد و حتما آن را مهار کنید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن