Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث طرح کنترل خودروهای حامل سوخت در همدان آغاز شد

طرح کنترل خودروهای حامل سوخت در همدان آغاز شد

رییس پلیس راه همدان از آغاز طرح کنترل خودروهای حامل مواد سوختی و برخورد با تخلفات حادثه ساز در جاده های برون شهری این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری افزود: راننده و وسیله نقلیه پیش بینی شده برای حمل سوخت باید شرایط و استانداردهای لازم را داشته باشند در غیر اینصورت از ادامه مسیر آنها جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: داشتن گواهینامه ویژه رانندگی خودروی حامل سوخت، تجهیزات ایمنی، نداشتن نقص فنی و جلوگیری از تردد این قبیل خودروها از مسیرهای ناایمن از جمله جاده غارعلیصدر با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش ترددها با جدیت کنترل می شود.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: همچنین طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز از امروز آغاز و تا یک هفته ادامه دارد که در این طرح علاوه بر جریمه خودروهای متخلف برای راننده نیز نمره منفی در نظر گرفته می شود.

سرهنگ فکری یادآور شد: تخلفات حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ ناگهانی، نقص سیستم روشنایی و مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه این قبیل تخلفات با شدت بیشتر در مسیرهای اصلی و فرعی کنترل می شود تاکید کرد: ۸۰ درصد سوانح فوتی و جرحی استان همدان ناشی از انجام پنج تخلف حادثه ساز است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن