Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ۵۰ دستگاه موتور سیکلت در همدان توقیف شد

۵۰ دستگاه موتور سیکلت در همدان توقیف شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: طرح برخورد با موتورسواران متخلف از پنجشنبه هفته گذشته در بلوار ارم همدان اجرا شد که در روز نخست ۵۰ دستگاه موتور سیکلت توقیف و راهی پارکینگ شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی یکی از گلایه های مردمی را تردد موتور سیکلت ها در پیاده رو و پیاده راه ها دانست و اظهار داشت: در این راستا پلیس راهور اقدام به اجرای برخورد با موتورسواران متخلف کرده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: در صورت مشاهده تردد و حرکت خلاف جهت موتور سیکلت در پیاده رو، پلیس اقدام به توقیف وسیله نقلیه کرده و موتورسیکلت به مدت یک ماه در پارکینگ می ماند.

وی تاکید کرد: با حضور نمایندگانی از فرمانداری، شهرداری و پلیس راهور همه مسیرهای ورودی به پیاده راه بوعلی، اکباتان و میدان مرکزی شهر همدان بررسی و مسیر ورود موتورسیکلت با ایجاد موانع فیزیکی مسدود می شود.

۱۶موتورسوار سال گذشته جان باختند

سرهنگ جمالی با بیان اینکه ۱۶ موتورسوار سال گذشته بر اثر بی احتیاطی و بروز سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند ادامه داد: همچنین سال گذشته ۱۹ موتورسوار و ۹ نفر از ترک نشینان موتورسیکلت در سوانح درون شهری همدان مجروح شدند که ۴۰ درصد از مجروحان را شامل می شود.

وی بیان کرد: یک ماهه نخست امسال نیز یک مورد سانحه منجر به فوت مربوط به موتورسوار رخ داد که جوان ۱۷ ساله در دم جان باخت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: این جوان بدون گواهینامه برای تفریح، به همراه ۲ دوست دیگر با یک دستگاه موتور سیکلت از روستای خان آباد کبودرآهنگ به گنجنامه همدان عزیمت کردند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: این موتورسوار در مسیر برگشت از گنج نامه و در نزدیکی بلوار کولاب به علت سرعت بالا بعد از برخورد با سرعت کاه و واژگونی جان باخت و ۲ ترک نشین سالم ماندند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن