Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث قاتل خاموش جان زوج جوان همدانی را گرفت

قاتل خاموش جان زوج جوان همدانی را گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ زوج جوان در اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ نفر در استان همدان بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن به کام مرگ رفتند.

به گزارش "همدان نیوز"، دکتر آرتین کمالی با بیان اینکه روز گذشته زوج جوان در روستای شمس‌آباد دچار گازگرفتگی شده و فوت کردند، افزود: از ابتدای سال تاکنون کاهش دما در برخی روزها همشهریان را مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی کرده و این امر بعضا باعث حوادث تلخی همچون مسمومیت و مرگ با گاز مونواکسیدکربن شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۸ نفر به علت مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن فوت شده‌اند، اضافه کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کمالی با اعلام اینکه بی‌احتیاطی و استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد دو عاملی هستند که کام خانواده‌های زیادی را تلخ می‌کند، اظهار کرد: بیشترین آمار قربانیان گازگرفتگی مربوط به اسفندماه بوده است.

وی نسبت به خطر گازگرفتگی به عموم هموطنان هشدار داد و تصریح کرد: سردرد، گیجی، ضربان شدید شقیقه‌ها، وزوز گوش و خواب آلودگی از علائم شایع گازگرفتگی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان همچنین گفت: موارد زیادی از مسمومیت‌های کشنده با گاز مونوکسیدکربن در رانندگانی گزارش شده که در آن افراد برای گرم کردن خودروی خود در فصول سرد سال از گاز پیک نیک استفاده کرده‌اند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن