Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری20 عنوان نمایشگاه در ماه‌های آینده/تکمیل ساختمان جدید نمایشگاه نیازمند10 میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان خبر داد:
برگزاری20 عنوان نمایشگاه در ماه‌های آینده/تکمیل ساختمان جدید نمایشگاه نیازمند10 میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان از برگزاری 20 عنوان نمایشگاه در همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

حسین الماسی در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر گفت: تا امروز پنج نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار شده و تا پایان سال نیز برگزاری 20 عنوان دیگر برنامه ریزی شده که نمایشگاه ها نسبت به سال قبل به تعداد پنج عنوان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف با حضور 13 شهر کشور میزبان علاقمندان است.

الماسی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و سیستم های صوتی و تصویری از چهارم تا نهم مردادماه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همزمان با هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه در محلی دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، مرغداری، دامپروری و شیلات خبر داد و افزود: در این نمایشگاه که از 25 تا 28 مردادماه برگزار می شود، ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری و کشت های گلخانه ای عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان همچنین تصریح کرد: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تأسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز از هشتم تا دوازدهم شهریورماه میزبان علاقمندان خواهد بود.

وی با اشاره بوند اجرایی عملیات عمرانی ساختمان جدید نمایشگاه بین المللی همدان، اظهار داشت: ساختمان جدید نمایشگاه نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

الماسی در پایان یادآور شد: تا امروز سه میلیارد تومان در این طرح هزینه شده و برای تکمیل به 10 میلیارد تومان  اعتبار نیاز دارد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن