Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان

برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری و کشت های گلخانه ای) هم زمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، حسین الماسی  اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی از 25 تا 28 مرداد و به مدت چهار روز برای بازدید علاقمندان حوزه کشاورزی، صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات برگزار می شود.

وی همچنین تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت بین المللی در سه سالن ابن سینا، الوند، هگمتانه و محوطه حیاط نمایشگاه بین المللی استان همدان برگزار می شود.

الماسی گفت: حدود 100 غرفه از فعالان داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی در حوزه های کشاورزی، صنعت مرغداری، دامپروی و شیلات به عرضه ماشین آلات کشاورزی، مکانیزاسیون، اداوات کشاورزی، تجهیزات دامداری، مرغداری، خوراک دام و طیور و تجهیزات آبیاری می پردازند.

وی در ادامه یادآور شد: فعالان داخلی شرکت کننده در نمایشگاه از 15 استان  تهران، البرز، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، قم، اصفهان، فارس، مرکزی، زنجان، کردستان، خوزستان، هرمزگان و همدان بوده  که در این نمایشگاه حضور دارند.

الماسی گفت: نمایندگان برندهای خارجی نیز از 6  کشور آلمان، بلژیک، ایتالیا، ترکیه، کره جنوبی و چین هستند که با ایجاد فضایی رقابتی به ارائه محصولات خود می پردازند.

الماسی اهداف برپایی سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی را معرفی سیستم های روز در حوزه های کشاورزی، صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات، معرفی ظرفیت های تولید داخلی، ترویج استفاده از محصولات داخلی، آشنایی با روش های نوین کاشت، داشت و برداشت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینه های آب، خاک، شیلات، آبزیان و آموزش مکانیزاسیون همچنین دعوت از فعالان این حوزه بصورت تورهای بازدید گروهی از نقاط مختلف همدان و استانهای همجوار را از برنامه های جانبی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی همدان برشمرد.

گفتنی است علاقمندان می توانند از ساعت 16 تا 21:30 برای بازدید از نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن