Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شکایات مردم در زمینه کالاهای غیراستاندارد پیگیری می شود

مدیر کل استاندارد استان همدان خبر داد:
شکایات مردم در زمینه کالاهای غیراستاندارد پیگیری می شود

مدیرکل استاندارد استان همدان از تشکیل ۶ پرونده شکایت مردمی در خصوص رعایت نکردن قوانین استاندارد در همدان خبر داد و افزود: شکایات مردم در زمینه کالاهای غیراستاندارد پیگیری می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد مددی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ پرونده شکایت مردمی در خصوص رعایت نکردن قوانین استاندارد در همدان در حال پیگیری است چراکه هدف این مجموعه حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و در این راستا پیگیری ها روند رو به رشدی به خود گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان همدان افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اداره امور حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی آمادگی لازم و کافی را دارد تا پیگیری های مرتبط را انجام داده و در صورت صحت ادعای شاکی و در صورت لزوم، اقدامات حقوقی را برای احقاق حقوق تضییع شده مصرف کننده به عمل آورد.

وی همچنین در خصوص موضوع شکایات واصله افزود: پرونده ها شامل شکایاتی در خصوص لاستیک خودرو، رنگ های ساختمانی، محصولات سوسیس و کالباس و غیره بوده که شاکی از بی کیفیتی این محصولات شکایت داشته است.

مددی افزود: اداره حقوقی علاوه بر پیگیریهای حقوقی مشاوره های لازم را به شاکیان ارائه می دهد که در این راستا تلاش مسئولین در این زمینه، جلب رضایت مشتری و ارتقا سطح کیفی محصولات و رعایت قوانین استاندارد است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن