Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مردم در دولت قبل هر روز محتاج‌تر می شدند

وزیر کار:
مردم در دولت قبل هر روز محتاج‌تر می شدند

باید تعاونی ها غربال گری شوند ولی برای اینکه بتوانیم از ظرفیت های تعاونی ها بخوبی استفاده کنیم به مطالعه و تحقیقات بیشتری نیاز داریم.

به گزارش "همدان نیوز"، وزیر تعاون ،کار رفاه و اجتماعی گفت: در شرایطی که زندگی مردم سخت شد دولت قبل سیاست جبرانی را پیش گرفت و مردم هر روز محتاج تر شدند اما دولت تدبیر و امید سیاست توانمند سازی را پیش گرفت.

علی ربیعی امشب در جلسه شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : در دوره ای دولت را تحویل گرفتیم که ریزش نیرو آغاز شده بود و برخلاف آنکه به ازای هر درصد رشد باید 100 هزار شغل ایجاد می شد اما در کشور با پدیده رشد بدون شغل روبرو شدیم.

ربیعی ادامه داد: در این کشور پولها را به مجتمع های فولادی بردیم که یکی یکی تعطیل شدند.

وزیر تعاون ،کار رفاه و اجتماعی ضمن تاکید بر نقش مهم کشاورزی در اشتغال اذعان داشت:بخش مهمی از اشتغال ما در حوزه جهاد کشاوری است و دوستان ما در بانک کشاورزی و اداره جهاد کشاورزی نیز به این امر مهم واقف هستند.

ربیعی اضافه کرد : ما در حوزه اشتغال در حوزه های که مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی است با مهندس حجتی هفته پیش تفاهم نامه ای را امضا کردیم و حتی یک کار سه جانبه را با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی به جلو بردیم.

وی در ادامه در ارتباط با تعاونی ها گفت :باید تعاونی ها غربال گری شوند ولی برای اینکه بتوانیم از ظرفیت های تعاونی ها بخوبی استفاده کنیم به مطالعه و تحقیقات بیشتری نیاز داریم .

وزیر تعاون ،کار رفاه و اجتماعی از اضافه تخصیص 50میلیارد ریال اعتبار در حوزه کارآفرینی استان خبر داد و بیان کرد:پیش تر مبلغ 170 میلیارد ریال برای کارآفرینی به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده بود که در سفر هیات دولت به استان 100 میلیارد دیگر نیز اختصاص داده شد و ما در این جلسه نیز 50 میلیارد ریال دیگر اضافه می کنیم.

ربیعی درباره گردشگری به عنوان بخشی که می تواند مشکل اشتغال را حل کند نیز گفت: باید به سمت بومگردی برویم چرا که دوره گردشگری با هتل های 5 ستاره تمام شده است.

منبع: خبرآنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن