Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شهاب مرادی و هدیه ملک 4 میلیاردی ؟!!

شهاب مرادی و هدیه ملک 4 میلیاردی ؟!!

برخی از کانال‌های خبری با ادعای استناد خبرشان به سازمان بازرسی کل کشور، مدعی شدند وی زمین یا خانه‌ای را به ارزش ٤میلیارد تومان از شهرداری تهران دریافت کرده؛ برخی هم از واژه هدیه یا هبه استفاده کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر واگذاری املاک به مدیران شهرداری تهران، با توجه به حجم واکنش‌ها در فضای مجازی نسبت به حجت الاسلام "شهاب مرادی" و تشدید انتشار آن اخبار با ارقام مختلف، خبرنگار مهر در تماسی با مسؤول این پرونده در سازمان بازرسی کل کشور پیگیر موضوع شد.

خبرنگار مهر با طرح این سؤال از "نادر خاقانی" بازرس سازمان بازرسی کل کشور که «برخی از کانال‌های خبری با ادعای استناد خبرشان به سازمان بازرسی کل کشور، مدعی هستند شهاب مرادی زمین یا خانه ای را به ارزش ٤میلیارد تومان از شهرداری تهران دریافت کرده است؛ برخی هم از واژه هدیه یا هبه استفاده کرده‌اند. باتوجه به جایگاه اجتماعی این روحانی، آیا این اتهام را تأیید می کنید؟» پیگیر موضوع شد.

نادر خاقانی در این خصوص پاسخ داد: «موضوع واگذاری یک دستگاه آپارتمان در تهران به مبلغ چهار میلیارد تومان و یا به صورت هدیه به آقای شهاب مرادی صحت ندارد.»

منبع: مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن