Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان همدان

برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان همدان از 5 تا 9 مهرماه و به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین الملی استان همدان، حسین الماسی افزود: با توجه به تجربه موفق برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط؛ برای سومین دوره با نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک میزبان فعالان عرضه اقتصادی استان همدان هستیم.

وی اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه که با همکاری مشترک شرکت شهرک های صنعتی استان همدان برگزار می گردد تعداد 85 واحد مشارکت دارند.

الماسی خاطرنشان کرد: شاهد هستیم حرکت در مسیر جهانی شدن بازارها سرعت گرفته است و به موازات آن دوره تولید محوری، موقعیت گذشته خودر را از دست داده و جایگاه خود را به مشتری محوری سپرده است. از طرفی نیز تولیدکنندگان صنعتی  با هدف استفاده اثربخش از امکانات و جلوگیری از هدر رفت منابع  باعث ایجاد تغییر در ساختارهای صنعتی که یکی از مشخصات بارز آن ترویج بیش از پیش صنایع کوچک و متوسط است، روی آورده اند و نیاز به این بخش را بیش از پیش ملموس نموده است

وی با اشاره به  فعالیت های قابل ارائه در نمایشگاه گفت: محصولاتی از جمله مصنوعات چرم،  پوشاک، فلزی، سلولزی، نساجی، کانی های غیر فلزی، پلیمر، ماشین آلات صنایع غذایی، قطعات الکترونیک خودرو، فرآوردهای نفتی، قطعات لاستیک، مواد شیمایی و در نمایشگاه عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان ساعت بازدید نمایشگاه را 15 تا 20 اعلام کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن