Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی استفاده از 422 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی استان همدان

معاون استانداری همدان تأکید کرد:
استفاده از 422 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی استان همدان

معاون اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان گفت: 422 میلیارد تومان از بانک ها برای طرح های نیازمند به تسهیلات استان در نظر گرفته شده که باید مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، رضا قیاسی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه استاندار همدان وقت خود را صرف اشتغال و توسعه اقتصادی استان کرده است، اظهار داشت: از لحاظ مدیران دستگاه ها و همچنین رؤسا و سرپرستان بانک ها همدان ظرفیتی برای توسعه کم ندارد.

وی ادامه داد: 422 میلیارد تومان از بانک ها برای طرح های نیازمند به تسهیلات استان در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه محدودیت زمانی بانک ها حذف شده است، یادآور شد: تلاش باید این باشد که تا پایان سالی بانک ها 422 میلیارد تومان جذب شود و علاوه بر این سقف زمانی منابع داخلی بانک ها نیز افزایش یابد.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته، همدان در جذب منابع بانکی باید از اولین استانهای کشور باشد.

قیاسی با بیان اینکه در خصوص بررسی طرح های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نگرانی وجود دارد، اظهار داشت: باید بتوان تمام طرح های مورد نظر را در بانک ها به نتیجه رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور معین ستاد اقتصاد مقاومتی در استانها برای انتقال مشکلات و تلاش برای رفع آن در سطح ملی است، گفت: نقاط ضعف و مشکلات موجود در استان باید مطرح و از سوی معین استان در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مطرح شود.

معاون استانداری همدان با بیان اینکه هدف اصلی رقابت با استانها در اخذ تسهیلات، فعالیت واحدهای تولیدی استان است، یادآور شد: برداشتن سقف تسهیلات واحدهای بزرگ و اختصاص تسهیلات به این واحدها می تواند رتبه استانها را ارتقاء دهد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن