Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی رفع مشکل 70 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات بانکی

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان مطرح کرد:
رفع مشکل 70 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات بانکی

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: پیش بینی می شود که مشکلات 60 تا 70 واحد صنعتی استان برای دریافت تسهیلات بانکی برطرف شود که البته تأکید استاندار همدان افزایش آن به یکصد واحد است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حمیدرضا متین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه 270 واحد در استان از تسهیلات بانکی برخوردار شدند، اظهار داشت: 191 میلیارد تومان تسهیلات به واحدها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: 36 پرونده در بانک ها در حال بررسی، 32 پرونده ارجاع شده و 76 پرونده بازگشت خورده از بانک ها در سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود دارد.

متین با بیان اینکه 11 پرونده آماده عقد قرارداد و 82 پرونده عودت شده دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکان ثبت نام مجدد برای دریافت تسهیلات وجود ندارد باید مشکلات و موانع موجود برای اخذ تسهیلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه 35 واحد گیر قانونی برای دریافت تسهیلات ندارند، تصریح کرد: پیش بینی می شود که از 270 واحد استان 60 تا 70 واحد سازمان صنعت، معدن و تجارت بتوانند تسهیلات دریافت کنند که البته تلاش بر این است که به یکصد واحد برسد.

متین افزود: اگر جهاد کشاورزی نیز بتواند تعداد طرح ها را افزایش دهد رقم خوبی از تسهیلات دریافت خواهد شد هرچند به دلیل کوچک بودن طرح ها، تسهیلات به 420 میلیارد تومان پیش بینی شده نمی رسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن